Wij helpen je graag verder

Bij Palais Lingerie Breda voel jij je echt op je gemak. Je kunt altijd binnenlopen in onze winkel. Liever op afspraak? Neem dan contact op.

 

Veemarktstraat 34, 4811 ZG, Breda
076 5216256
info@palaislingerie.nl

 

Openingstijden (aangepast ivm corona)
Zondag & Maandag: gesloten
Dinsdag: 12.00 – 17.00 uur
Woensdag: 12.00 – 17.00 uur
Donderdag: 12.00 – 17.00 uur
Vrijdag: 12.00 – 17.00 uur
Zaterdag: 12.00 – 17.00 uur

 

Graag winkelen op afspraak? Dat kan! In de ochtenden hebben wij privé shop-sessies. Neem contact op om een afspraak te maken. Voor uw en onze gezondheid werken wij met mondkapjes in de winkel.

Vragen & antwoorden

1. Welke merken zijn er bij Palais Lingerie te koop?
Bij Palais Lingerie vind je een breed aanbod van verschillende merken. Deze merken volgen de huidige trends en kunnen dus wel eens wisselen.  Naast de vaste merken, verkopen wij ook diversen accessoires. De volgende merken zijn bij ons te koop: Prima Donna,Marie Jo, Mey, Calida, Simone Perele, Anita, Amoena,Taubert, Pluto, Nanso, Solo per Me, Sunflair, Banana Moon, Watercult, L’idea, Maryan Mehlhorn, Donne del Sole en Marc Inbaine.

 

2. Wanneer is Palais Lingerie open?
Palais Lingerie Breda is geopend op de volgende tijden: Dinsdag t/m vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur, zaterdag van 09.30 tot 17.00 uur en zondag van 13.00 tot 17.00 uur.

 

Op maandag zijn wij gesloten, maar je kunt ons altijd een berichtje sturen via de website of per e-mail. Liever buiten de standaarduren langskomen? Dat kan! Op aanvraag openen wij de deuren speciaal voor jou en je vriendinnen om rustig te komen passen. Passen buiten de standaarduren kan vanaf 4 personen.

 

3. Kan ik met cadeaubonnen betalen?
Een cadeaubon krijgen is natuurlijk altijd leuk, maar niet overal worden ze geaccepteerd. Bij Palais Lingerie accepteren wij wel cadeaubonnen. De volgende cadeaubonnen zijn bij ons in te leveren: Fashion Cheque, VVV cadeaukaart en Your Gift. 
Daarnaast hebben we zelf ook onze eigen cadeaubonnen! Leuk om te geven en leuk om te krijgen.

 

4. Kan ik producten omruilen?
Omruilen mag altijd. Maar dan moeten wel alle kaartjes aan de artikelen zitten en de kleding mag niet gedragen zijn. Lukt het niet om een ander product te vinden, dan krijg je van ons een tegoedbon.

 

5. Geven jullie ook personal styling advies aan huis?
Wij komen graag bij je langs. Maak hiervoor wel een afspraak. Dit kan telefonisch, maar je kunt ook altijd even binnenlopen.

 

6. Organiseren jullie vriendinnenavonden?
Jullie zijn van harte welkom. Maak voor een vriendinnenavond wel even een afspraak. Dan zorgen wij voor een hapje en een drankje. Je kunt een vriendinnenavond bespreken vanaf minimaal 4 personen.

 

7. Hoeveel paskamers zijn er bij Palais Lingerie?
Palais Lingerie telt in totaal vijf ruime paskamers. Eén van die kamers is speciaal ingericht voor mammacare.

 

8. Accepteren jullie creditcards?
Je kunt bij Palais betalen met pin, contant en creditcard. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express.

 

9. Waarom betaal ik 50% van het aankoopbedrag bij een bestelling in de winkel? 
Om de continuïteit van de winkel te waarborgen rekenen wij vanaf 1 januari 2020 50% van het aankoopbedrag wanneer er een bestelling in de winkel wordt geplaatst. 

 

 

Zit je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per telefoon of e-mail.